Thursday, May 28, 2009

LOSER LOSER MAN UNITED...HAHAHHAHA


Hari ini hari yang paling bermakna dalam hidup aku..
Barcelona telah mengalahkan M.U dengan kemenangan bergaya 2-0..hahha..kalah teruk tuh..hua..hua..hua..hua..
Aku rasa sangat bersemangat waja hari nih nak pegi keje..dan tunang aku(peminat fanatik M.U) telah menurunkan banner M.U kat dalam kete dia..kata dia, malu nanti ada org hon..lawak..lawak..peapgi buta aku da bersorak..
pegi opis plak, bebudak n boss aku yg menyokong MU buat muka kelat jer..ape lagik aku pon menyanyi lah..


LOSER LOSER MAN UNITED..
LOSER LOSER MAN UNITED...
MAN UNITED IS LOSER..LOSER!!!


HAHAHAHHAHA..
kesian tol aku tgk..cuba la season depan ek..
walaupun persaingan sengit akan berlaku..
ada hikmahnya CHELSEA tak masuk final..
dapat aku tengok kekalahan teruk MU dan game yang sangat memalukan bagi penyokong2 Mu yang berjaga dan sanggup gi port baikkkk punya nak tgk bola kul 2 pagi..hua..hua...hua...
Kesian dorang...kesian MU..huhuhuhuhu

1 comment:

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets