Monday, June 1, 2009

anniversary...

hari nih genap 2 tahun aku dengan sepul menjalinkan hubungan sebagai pasangan kekasih..
dalam tempoh 2 tahun nih aku dah pun bertunang dengan dia..(12.10.08).
dalam tempoh nih juak banyak pengalaman pahit manis terpaksa kami harungi..kalau tak kuat..dah lama terkubur hubungan nih..banyak giler siut dugaan dan godaan...adoiii..aku pon pening jugak nak melayan kerenah mamat sorang nih..nak buat macam mane..aku sayang bangat sih pada mamat nih..
member aku penah cakap ..pesal ko pilih mamat tuh??
ntahlah..aku nih bukan pilih rupa..pilih harta..aku pon bukanlah cantik mane pon nak memilih..kene lah sedar diri..cuma kadang2 aku rasa rendah diri..yelah..tunang aku nih org KL..aku plak orang kampung jer..tapi dia penah ckp..kalo dia pikir kan sumer tu dia tak pilih aku..bek dia pilih org KL jugak..hehehhe..
kadang2 pon aku tertanya2 jugak nape dia pilih aku..dia tak pebah ckp ape2..kata dia, tak de sebab utama kenapa aku yang menjadi pilihan hati dia..hopefully biarlah bukan kerana luaran..(macamlah aku nih cantik nak ckp macam tu!)..
cuma...yerlah..aku nih ada sikap yg sangat merendah diri..tu lah yg membuatkan si dia kerap kali bising dengan aku..huhuhuhu..
dan 28 jun nih aku bakal menamatkan zaman bujang aku dengan insan yang sangat aku cintai..saiful rafiqin bin selamat..kalian doakan kami bahagia hingga ke akhir hayat ek..

No comments:

Post a Comment

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets