Wednesday, June 3, 2009

menghitung hari...

lagi 25 hari aku bakal menamatkan zaman bujang..dan akan memulakan kehidupan baru bersama yang tersayang..sometimes, aku rasa aku terlalu muda utk menempuh alam rumah tangga..tapi aku sedar hakikat..aku perlukan sesorang utk membimbing aku ke jalan yang lebih baik..maklumlah, bila kita berjauhan dengan keluarga, pelbagai perkara kita lakukan..dan mak kat kg selalu risau..at least bila aku berjauhan, ada org yg jaga aku kat sini..walaupun, aku memang da biasa sendirian..hidup berdikari adakalnya, aku sunyi sangat..kehidupan aku tak sama dengan ornag lain..tak perlu lah aku coretkan panjang lebar kat sini..cukuplah sekadar aku katakan, i'm coming from a broken family..kenangan pahit aku, takkan aku imbas..sakit..terlalu sakit..tp tak semua faham..
dahlah..buat ape nak sdih2 nih..aku nak menghitung hari..huhuhuuh...tak lama lagi aku bakal menjadi isteri orang..macam mane lah agaknya yer???best ke tak???

1 comment:

  1. salam.dtg blog sy utk ketahui produk marykay/peluang join as beauty consultant @part/fulltime ok

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets