Tuesday, June 9, 2009

pertunangan Rena & Edan 06.06.09

Pada 6 Jun 2009 yang lepas, adik tunang aku, Saiful Rasyadan (Edan) telah pon selamat bertunang dengan pilihan hatinya Nur Azrina Mokhtar (Rena). So Sweet..tema kaler pink wif white. (kaler standard org pompuan).. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar walaupon ada aku terlambat dtg dek kerana menunggu abg sepupu tunang aku yg dr saujana impian sg buloh. Rena dok kat BBSB. (bandar baru sg buloh).kg halaman aku..umah dia dekat ngan kilang temapt aku keje dulu..huhuhu..maklumlah, org susah kan..eh, stop citer aku..dorang nih dulu satu klas kat sm teknik setapak.tp mase tu tak kwn, cuma edan nih minat dlm diam je minah nih. usha dr ajuh jer..walaupon dia da ada awek amse tuh (tol ker citer aku nih??)haha..pastu aku pon tak tau cam ner leh sangkut pas abes skool..korang ty sendiri tuan punyer badan. lagik satu aku nak bgtau, adik tunang aku n tunang dia nih sebaya ngan aku (24 thn), kalau ikutkan aku lagik muda dr dorang coz aku lahir bulan 11..hahahahhaha!!!tapi gelaran aku tak lama lagik..kak long, sebab aku takel abg sulung..huhuhuhu...

sebahagian dr hantaran...
manisnyer...

berdebar jantungku..bila ku sebut nama mu..edan..edan..hehehe

amik restu dr bakal bonda mertuaku..

ciuman penuh kasih sayang dr cucunda kepada nenda..


rena : sayang, ada cili kat gigi tu!!
edan : hah?cam ner nih??tak pe lah labu!!!

menjeling menjeling ku bertentang..mata kita sama memandang..huhuhu


bersama bonda2 tercinta..

dengan kakak sepupu edan dan anaknyer..


dengan ayahanda2..

da nak kawen anak dara aku nih...

curi gambar jap..


konon nak tunjuk pro..(aku lah tuh)


tak lame lagik jadik beras..eh..biras lah..biras..


posing biar best..tak mo serius..


Ya ALLAH, Kau tabahkan lah hatiku ini, untuk menempuhi cabaran yang bakal menjelang..Kau kuatkan lah hati ku ini, untuk mempertahankan cinta suci ini..
Ya ALLAH, jika dia adalah jodohku, bawalah dia dekat denganku, supaya kami dapat menikmati keindahan yang Kau ciptakan buat kami..andai dia bukan jodohku, bawalah dia pergi jauh dariku, supaya aku tidak melihat dia..membiarkan aku lebih terseksa..
Amin, Ya Rabbalalamin..

Satu-satunya adik perempuan keluarga tunangku..


Senyum ape tuh???


Aik...senget?? Kusyen tuh...

















No comments:

Post a Comment

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets