Tuesday, July 28, 2009

dugaan..

Hari ahad (26 Julai 2009) aku dan suami telah ditimpa musibah..
Masa tu kami tengah jogging kat Tasik Permaisuri..semua barang, dompet, hset letak dalam box motor (yang kat blakang motor tuh), pastu masa nak balik, tgk dengan box da hilang..sampai skang aku masih rasa ralat lagik.. yeklah, hset tuh hadiah kahwin, dompet suami aku pon adiha kawen..duit ada dalam 200. (aku n suami)..terasa giler..so, semalam 27hb, aku gi wat ic,lesen, buku asb yang aku simpan skali dlm beg duit tuh..so hr nih nak buat kad atm n sim card..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..tp nangis kuar air mata darah pon takkan dapat balik barang aku tuh..
pengajran utk kornag sumer pas nih..jgn sesekali bawak barang tu kalo nak gi jogging..

2 comments:

  1. takpe..lets learn from lesson..be strong k..ade hikmahnye :))

    ReplyDelete
  2. THANX..DER HIKMAHNYER..CIK NELLY NAK ADIAHKAN SAYER HSET EK..HUHUHU

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets