Wednesday, July 29, 2009

pasal rini..

skang da kol 9 malam tp aku kat opis lagik.huhu.banyak giler keje..ni nak relek jap..mata da kuyu sangat..my hubby jap gi sampai lah..hahhaa..smlm da wat sim card baru..guna normbor lame tp tukar ke postpaid. value 80..seb bek tak kene bayar ape2.kalo tukar ke prepaid jugak kene bayar sploh hengget..then, aku pon cadang nak carik hset sementara..aku der tgk iklan ari tuh, hset csl rege rm78. aku pon carik.jupe..memula cam tanak..bukan sebab murah tp kang tgn gatal nak tukar hset len kan da membzr namanyer..my hubby pon bising..kata beli jer dulu..senang ape2 hal..yerlah....aku pon belilah..my hubby pakai hset adik dia (adik dia tukar hset dgn dia ari tuh coz tak minat pakai samsung katanya..)..so pas nih nak simpan duit nak beli hset canggih sket..hehhe..tp takkan sesekali ku bawa mase nak jogg!!!!

ADIOS AMIGOS!!

No comments:

Post a Comment

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets