Wednesday, August 12, 2009

'bout today laks..

i'm still not feeling well lah today..ubat makan hari2..tp cam tak de kesan jer..haha..cik nelly yang baru balik dr bandung pon cam chat jer..malas lah nak gi klinik..standard answers, tak de pape..demam bese jer..tu la pasal nek malas nak pergi klinik, busan..huhu..this morning, i was at perbadanan putrajaya utk mengawas exam for sah perkhidmatan..ramai gaks calon..da lame tak buat keje nih rase kekok plak..seb bek pengawas yang len tuh kenal..so tak de masalah sangat lah..then kebetulan dewan tu bersebelahan dengan Maybank..so amek kesempatn lah buat kad bank..mudah jer kat cni..tak leceh cam kat permaisuri tuh..tak kisahlah..asal dapat buat kad kawen..eh...silap..kad bank..senag nak kuar duit..juz my hubby yang tak buat2 lagik kad dia..tak demasse katanya..tnggulah..heheh..dah lah..nak tidor lah..mantuk sangat dah nih..k daaaa...

SUDAHNYER...

No comments:

Post a Comment

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets