Saturday, August 22, 2009

salam ramadhan..

today is da first day semua umat Islam menyambut bulan keberkatan, bulan Ramadhan yang mulia. dan hari ini jugak adalah kali pertama aku berpuasa sebagai seorang isteri, walaupon aku still dok kat umah mentua, tp perasaan tu semacam jer..hanya ALLAH yang Maha Mengetahui..saat aku menghidangkan makanan untuk bersahur pagi tadi, tetibe ahti aku tersentuh.. gembira ada, sedih pon ada..semuanya bercampur menjadi satu..Ya ALLAH, tabahkan lah hati hamba-Mu ini untuk menempuh dugaan Mu..btw, pagi nih agak letih coz kemas2 rumah..so petang kang nak gi tesco jap nak cari pencuci muka..oh lupe laks, smlm ingat nak terawih tapi hujan selebat2nya..tanda kerahmatan..so, see in da next n3..

SUDAHNYER...

No comments:

Post a Comment

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets