Thursday, October 22, 2009

sekitar majlis nikah n sanding abang awie@sopin II
































































5 comments:

  1. hehe..my paberet song..huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. ni atok nak tanyo nie kek ko ni haa...sapo la yg cun kat polamin tu..alaa yg pakai baju kurung oren yang tunjuk peace tu...anak noriah ko tu?kek sobolah mamat mato kuyu tu haa..bukan apo ,borkonan plak den kat dio la haiii..klu single lagi, rekemen la kek den..mamat tu napo plak mato kuyup jo..mmg sepesen mato ikan puyu ko???kot iyo pun ponat jd pengapit, jgn la di puyukan mato tu, tak borkonan den do!!!!buek abis filem dak zura ni!!marah botol den ni!!!ni den nak kobarkan kek ko ngan hubby ko tu, dtg yo 1nov ni.den nak makan, den klu marah mmg lapar!!den nak mkn ikan puyu!mmg puyu itu mamat!jerantut puyu la woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...(sakit ati aku)

    ReplyDelete
  3. adehla..susah lah kalo ada org perasan nih..hehhehe..

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets