Friday, November 6, 2009

ei..cejuk!!!

salam..
cejuk nyer kat opis nih..terasa seperti kat england plak..huhuhu..

http://emo.huhiho.com

smlm tak de pindah2 barang, so mr sepul gi men futsal..tinggallah aku keseorangan...sob..sob...sob...

http://emo.huhiho.com

pastu dengan bebekal kelaparan..(baby kot yg lapar), heheh..3 mgu baru..aku pon mengorder pizza..tp bukan makan pizza..aku makan meatball baked cheese..tp setelah sejam aku tgu, baru sampai..dahlah lambat..salah plak tu!!

http://emo.huhiho.com

pastu aku pon tepon balik, konon2 marah..apdahal aku lilek jer..heheh..saje je nak wat gemapq...so, dlm kul 10 lebeh baru sampai meatball tu..yg salah tu ntah ape ntah, cam lasagna je..sblm tu aku dah bedal dulu..hahah...

tp selepas tu aku terima apdahnye bile perutku mula mual, tekak dah loya..adehlah..datang dah..

uhuk..uhuk..nape baby ummi ni..tak cedap lah pewut ummi nih sayang....ngadanyer!!!

tak sabar bile nak membesar my tummy nih..leh my hubby usap2..huhuhu..ei...syok nyer dah kawen nih...



p/s: teringin makan meatball tu, padahal tau tak bleh mkn..coz berempah..pas nih nak makan cheese cake plak..

5 comments:

  1. awal mengidam nampak..

    hehe..tapi laki ko..

    mengidam nak makan meatball tapi sendiri yang call..bagus2.. ;)

    ReplyDelete
  2. bese ar..aku independent woman...huhuhuhu..laki aku g futsal lah..

    ReplyDelete
  3. yunk,,., jaga tau baby tu,,,
    bulan doakan semuanya akan selamat..
    mesti baby tu chumel nanti

    ReplyDelete
  4. adeh la ble bace entri ni tetibe rs xsabar nk kawen.. wahaha

    ReplyDelete
  5. bulan: insyaallah..hope sumer selamat..

    zaimi: pe lagik..ajak lah cik syaz tu kawen..kang terlepas..susah..ne mau cari...hahahha

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets