Tuesday, December 29, 2009

tak salah kalau kita kata kafir itu mmg syaitan durjana!!

pagi nih aku terima emel dari seorang sahabat di opis..emel tu berbunyi "budak sekolah st.agustine, betong, sabah@sarawak ajuk org ISLAM sembahyang dalam gereja..

tgk tajuk aku dah hangin..tp video yang aku terima tak boleh bukak plak..dan aku mintak maaf, aku tak dpt upload coz video tu mmg tak boleh bukak.then, ptg nih mbr aku dapat bukak kat komp dia..dptl;ah tgk..memang celaka betol budak2 kristian tu!!sorang azan, pastu dlm pat lima org ajuk solat kita, yang sorang pompuan siap pakai kain kaler putih konon2 telekung, pastu gelak2, terkinja2..dah macam babi kene sembelih!!

geram nyer aku!!!!korang kalo nak tgkl video tu aku rase dlm you tube ada kot..tolonglah, kalo sesape ada kengkawan yang bukan ISLAM, ckplah kat dorang..jgn dihina kita nih..kita tak pernah hina dorang!! sok luse tanggunglah akibat nyer!!

4 comments:

  1. oow video 2....memang celake giler aku tgok...shiyot jerk baru2 tew buat cam 2

    ReplyDelete
  2. tgk kt youtube... mmg haram jadah.. tak boleh di maafkan!

    ReplyDelete
  3. tp kenape lah tak de tindakan yang diambil..mase lagu negaraku tu di permainkan, kemain lagik ramai org melenting..siap nak baung negara lah..itu lah..ini lah..tp bila isu agama ISLAM dipermainkan, senyap jer..ALLAHU AKBAR!!!!!

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets