Tuesday, January 11, 2011

senyap..sunyi..sepi...

lps lunch tadi, aku rasa cam sunyi jer opis nih..bila aku angkat ganggang tepon, senyap..rupa2nya takde line..abes lah..mengamuklah PSA..huhuhu

ada bagus gak line nih takde, leh rilek sket, kalo tak..asik berdering jer..keje call centre mmg sangat letih..bukan letih layan karenah PSA tapi dok angkat letak ganggang tepon/...tu jer.,.kalo ada yang cam letak kat telinga tu ok sket..

so, ada kekawan yang nak blajar buat blog ptg nih..huhuhu..welkem welkem..

aku pon amek kesempatan untuk update blog nih.,...ape lagik aku nak bebel nih..

btw, esok mmg mati nak menjawab ngan PSA..pagi semalam tak pasal2 aku kene marah ngan PSA..aduh...berat dowh..siap kene ludah lagik..dah bergenang air mata aku mase tu..seb bek tepon jer..aku pon dalam nada terketar2 aku ckp ngan PSA tu.."encik, kalo encik nak buat pertanyaan lebih detail encik boleh call pegawai itu sendiri, saya bagi no.tepon dia yer.."aku pon bagi lah dengan nada yang penuh kelembutan..

pas tu dia pon ckp time kasih..ilang sket rasa sedih..

bukan ape, klu ikut rasa hati mmg kita akan marah balik..sebab bukan aku yg buat pon, aku cuma tukang jawab tepon jer..tp takkan disebabkan bukan keje kita, kita kene maki hamun, kita nak maki dia balik..polisi KSN 'no wrong door concept' harus dipraktikkan oleh semua penjawat awam..lagik 1 customer is always right..so, nak ke taknak, kene nak jugak hadap..

dalam hati redha jerlah..dugaan dan cubaan..lagik pon dalam tepon jer..bukan depan2..kalo depan2..mau tangkap syahdu..leleh!!!(aku kan puteri air mata)

hurm...ALLAH sedang menguji hambaNya..redha dan berserah..pasti dapat hidayah..

1 comment:

  1. btul3 tu.. kene maki ngn customer kene pekakkan telinga je la jawabnya.. haHa

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets