Friday, March 18, 2011

nak sedih ke nak gembira??

ada sorang silent reader nih kata..suh aku update blog dengan citer2 sedih...adehlah..kang aku tulis kang, mau tangkap syahdu..nangis guling2..

nak citer pasal gembira..hidup aku biasa2 jer..gembira sebab masih bernafas di muka bumi ini..sumer citer2 gembira aku, aku tulis jer kat blog nih..blog nih dah ibarat diari..cuma atas nasihat seorang sahabat..boleh tulis di blog, tp jgn sampai mengaibkan mana2 pihak..jgn sampai menjatuhkan air muka sendiri..betul kata sahabat itu

nak buat citer lawak??lagik lah aku tak reti..sebab aku bukan pelawak mahupon plawok..plawok..plawok..(penipu dlm bhs ganu)..

apa yang aku coretkan, adalah luahan hati dan minda aku..aku cuma manusia biasa..kadang buat silap..aku tak sempurna pon..stat dah stat dah..kang nangis kang..hahaha

untuk sahabat my silent reader, baco yo lah..mengado nak request itu ini...ingat den nih pencerito ko?penulis skrip??wakakakkakakak..jgn marah ar..nak citer sedih??lagik best citer depan2..konpem akak leleh air mata..mesti akak tak sangka...huhuhu..

last but not least, i love my husband..erk..ape kene mengena nih??(tgh pujuk nih..sila tgk entri sebelum nih..huhu..)

3 comments:

  1. plawok tu penipu rupanyaaa... hahha... baru tau..

    ReplyDelete
  2. wahhh siap ader request neh dah macam artis dah..:)

    Orang paling suker bacer kisah kiter dirundung malang atau dalam kesedihan atau ya citer sedih dalam hidup kiter.

    orang bukan nak tahu pasal kegembiraan kita atau kesukaan kita atau kebahagiaan kita

    tapi derang tak tau dan derang lupa satu benda,belog kita suka hatey kitalah nak tulis apa..wakaka eh eh..

    huhu..

    ReplyDelete
  3. fiza - sy pon br tau

    che nam nam - mmg pon..utk renungan dan pengajaran pd mereka..

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets