Thursday, April 21, 2011

suami n anak aku jadi peminta sedekah???

sedihnya...suami yang ku sayang dan anak tercinta jadi peminta sedekah..

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

ahah..en suami ku mmg kelakar orangnya..dulu mase bercinta semua orang kata, sepul tu pemalu n pendiam orangnya..padanlah dengan ko yang peramah..heheh..ye ke?mase mual2 dulu mmg pon..pemalu amek!

dah 3 4 bulan bercinta, amek ko!selalu buat aku tergelak2..ahha..tp dpn orang.,.uish....senyap jer..

aku ingat dah kawen berubah lah..tak yer..makin menjadik..haha..menjadik yang lebih baik..banyak mengajar aku ttg akhirat, ISLAM, kekeluargaan, dan dunia tidak lupa..selalu fight fight the moon lite pasal bola..yer lah..dia fan Man U.(getiks aku!!), aku CHELSEA..yeah!!!
tp kalo bola malaysia kami sama kepala!

tgk jer lag aksi dia ngan anak manja dia tuh!..mase ni aku tgh masak..si shaza mmg suka dok dapur..so dia pon bawak shaza kat dapur sambil main2 cam mintak sedekah...adehlah...en suami...perangai mu..bikin aku geli hati..

en suami kata, buat ape nak sembang kencang kat luar, kalo kat rumah menunduk muka dengan isteri..buat ape tunjukkan romantik depan orang ramai??nak tayang2 kebahagiaan kat depan orang..dalam 10 orang, hanya 2 yang suka dan berkata..."wah romantiknya pasangan tu.." selebihnya.."tunjukkanlah kasih sayang kamu di rumah..itu lebih bermakna.."

dahlah malas nak bebel panjang2..sila lihat gmbr di bawah..heheh..



konon sedih lah tu..


sama-sama menunduk..sedih

haha..tak tahan..buat muke kiut..mintak simpati..sila lihat bekas sy..kosong jer..

5 comments:

  1. hahahaha.
    comel!
    Moga kamu selalu bahagia smpai bila2. :)

    selalu baca blog ni senyap2 je. hehe

    ReplyDelete
  2. o ye ke..tq..Insyaallah..tak sangka ada silent reader..

    ReplyDelete
  3. Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

    ReplyDelete
  4. nice couple.
    kiutnya baby, tak kuat meragam eh?

    ReplyDelete
  5. MAKEUP CLASS DI SHAH ALAM!!!
    http://www.facebook.com/event.php?eid=113982102020746

    MAKEUP CLASS DI PULAU PINANG!!!
    http://www.facebook.com/event.php?eid=173619536025779&ref=notif&notif_t=event_wall#wall_posts

    CONTACT: 016-2128740 (EYRA), 014-3213922
    FB: EYRA RIZAL, EYRA RIZAL II, EYRA RIZAL TOUCH

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets