Saturday, May 28, 2011

bosan vs best

bosan..words for today..fikirkan nak pergi perhimpunan belia kat putrajaya..name jer keje sane, tp ape2 event maleh den..bukan ape..ada anak kecik lagik, cuaca pon tak berape okay..ujan tadik..so takde panas sgt..lagik satu, parking..nak kene park n ride..adeh..takpe lah..kalo aku takde pon, takkan tak ckup sejuta kot..hua hua hua..

today seharian aku kat umah mentua..haha..tiap mgu aku balikkg mentua..hahahha..alah..dokek yo..den fasa 3, mertau den fasa 2..so, senang..bukan ape, kang kalo jadik ape2 encik suami aku leh rush ke sana..almaklumlah..encik suami anak sulung..biar dokek..sonang..anak jantan yang lain dok jauh..sorang dok kek umah mentua di sg buloh, sorang blajar di Uitm Shah Alama..yang tinggal di sini anak dara jer.

so, hari ni, mmg takde buat ape..makan, tdo, bukak fb, update blog, cantikkan blog..malam nih takde buat ape pon..so far lah..

best??yang best dapat berehat..dlm mgu nih aku letih sgt lah..takde buat ape pon..tu lah orang ada masalah anemia nih..cepat nau rase letih, mengantok..tp ada orang tak tau..kat sini aku list kan akibat drpd ANEMIA..anemia bukan penyakit tapi masalah..takde rawatan (ikut yang aku bace lah) cuma boleh kurangkan masalah tersebut ..

next entri aku tulis pasal Anemia okeh..

sekian..


No comments:

Post a Comment

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets