Thursday, November 24, 2011

hepi besday to me...heheh

hari ini 24 nov 2011 genaplah aku berusia 26 tahun..tua dah kan..hehe..dan pada usia sebegitu, aku sudah mempunyai seorang cahaya mata yang kini berusia 1 thn 4 bln dan bakal menimang cahaya mata lagi pada julai 2012.

dalam usia itu juga, terlalu byk kenangan pahit dan manis..dugaan dan ujian yang datang..semua orang di uji kan..apabila ALLAH merindukan hamba-Nya, ALLAH akan menguji kita..betapa ALLAH sering merindui aku..cuma aku yang kadang2 alpa..aku berazam dan berjanji akan terus mencari-Mu Ya ALLAH..

masa kecik, aku tak pernah sambut besday..bkn aku jer, ahli keluarga yg lain pon, kami bukan org senang..cuma sekali..itu pon utk semua sekali adik beradik aku. seronok masa tu, aku ingat pesan seorang cikgu, kalau kita pernah merasa susah, kita akan menghargai masa senang kita..tapi jangan sekali kita lalai.


sepanjang bercinta dgn suami, mase besday dapatlah bunga, kek, mkn malam tp adiah dan 'moment' yang tak boleh lupa adalah besday thn lepas. pagi tu kami bertengkar, biasalah salah fhm suami isteri..sedih sgt..tak sangka, bila balik rumah, bukak pintu, ada kek dan hadiah besar atas meja..argh...sedih lagik!! terharu dan bersyukur sgt..dikurniakan suami seperti dia...

kali nih, adiah dapat awal..aku dpt tau aku mengandung pada 9 nov..tak merancang, tapi dah rezeki awal..takpelah shaza pon dah besar..kang kalo lama sgt tak beradik, manja lebih plak..asyik nak tarik perhatian jer...ok lah kan beza usia 2 thn..

awal pagi dah dapat kucupan sayang dr suami...hmmm...(sedang tersenyum2 gatai..) malam nih kita dinner nak..dinner kat giant..barang dapur dah habes!!!



3 comments:

  1. woi...apa barang dinner kat giant....hahahah

    apape pun selamat hari jadi...!!

    semoga bahagia sepanjang hayat k...

    ReplyDelete
  2. tq!..sambil membeli brg dapur..huhu

    ReplyDelete
  3. hehehe.. dah telambat sangat ke nk wish ek.. xpe la.. nak wish gak la.. selamat ulangtahun yang ke 26 ye sis.. :)

    ReplyDelete

: ikut suka korang :

Blogger Wordpress Gadgets