Thursday, May 28, 2009

LOSER LOSER MAN UNITED...HAHAHHAHA


Hari ini hari yang paling bermakna dalam hidup aku..
Barcelona telah mengalahkan M.U dengan kemenangan bergaya 2-0..hahha..kalah teruk tuh..hua..hua..hua..hua..
Aku rasa sangat bersemangat waja hari nih nak pegi keje..dan tunang aku(peminat fanatik M.U) telah menurunkan banner M.U kat dalam kete dia..kata dia, malu nanti ada org hon..lawak..lawak..peapgi buta aku da bersorak..
pegi opis plak, bebudak n boss aku yg menyokong MU buat muka kelat jer..ape lagik aku pon menyanyi lah..


LOSER LOSER MAN UNITED..
LOSER LOSER MAN UNITED...
MAN UNITED IS LOSER..LOSER!!!


HAHAHAHHAHA..
kesian tol aku tgk..cuba la season depan ek..
walaupun persaingan sengit akan berlaku..
ada hikmahnya CHELSEA tak masuk final..
dapat aku tengok kekalahan teruk MU dan game yang sangat memalukan bagi penyokong2 Mu yang berjaga dan sanggup gi port baikkkk punya nak tgk bola kul 2 pagi..hua..hua...hua...
Kesian dorang...kesian MU..huhuhuhuhu

Tuesday, May 26, 2009

Kadang-kadang..

Kadang-kadang mereka selalu mengeluh..
Kenapa kita tak ikut kata mereka..
tak dengar nasihat mereka..
Tapi pernah tak mereka dengar nasihat kita..
walau sebesar zarah pun..

Kadang-kadang kita selalu pertikaikan
kenapa mereka selalu rasa mereka sahaja yang betul..
mereka takkan rasa bersalah..
tapi itulah mereka..
takkan ada sekelumit rasa bersalah..

kadang-kadang kita sendiri tak paham..
apa yang mereka mahukan..
cinta atau hormat..
bila da cinta..tak cukup..
nak kita hormat..
tapi pernah ke mereka hormat kita...

entahlah..kadang-kadang kita sendiri tak paham..
apa pun kita harus cuba untuk memahami..
untuk diri lebih difahami..

Monday, May 25, 2009

Kejohanan Bowling Antara Bahagian JPA Tahun 2009

Pada 24 Mei 2009 telah berlangsung Kejohanan Bowling Ant Bah di JPA Tahun 2009. Johan dimenangi oleh INTAN, Naib Johan - Bhgn Perkhidmatan (bhgn tunang i lerr..), dna ke-3 BKP..tahniah buat semua player..huhuhu..






















CPK Bowling League

Opis tunang aku telah pon mengadakan bowling tournament pada 24 april yang lepas. wat kat the mines. mase baru nak stat tuh (dlm kul 8.30 pm) tetibe black out. gulap gulita semuanya..lame gaks lah..hhaha..then bile smuanya da ok dorang pon stas.tunang aku men utk kumpulan kuning..dan dorang pon menjadik johan keseluruhan..syabas ek sayang!!kipidap!!
Johan Keseluruhan Berkumpulan dan Naib Johan Jatuhan Pin Terbanyak


Dari kiri : Aiman, Kak Zu, Along, Saiful (Tunang Aku), Abg Aziz, Khairol, Cik Kimi, Datin Hapipah dan kekawan Kak Zue..



Wednesday, May 20, 2009

CHELSEA..CHELSEA!! CHELSEA..CHELSEA!!

M.U HATERS!!!!
walaupon chelsea tak berjaya ke final..namun chelsea tetap menjadi pujaan hatiku!!!

BOSAN LAH PETANG2 NIH..

hermoine, harry, ron
harry potter..so cute!!




my peberet..best citer nih..




12 Oktober 2008

ni lah tunang saya..














tanggal 12 okt 2008 aku sah menajdi tunangan kepada Saiful Rafiqin bin Selamat..hehehe...rasa teruja pon ada..alkmaklumlah..dengan org yang kita sayang..walaupon banyak giler dugaan masa bercinta, tapi demi cinta yang ikhlas nih, aku teruskan juga..

busan..


argh..tensen tol lah..da buat blog sblm nih..tp lupa plak emel n password..huhhu..so, wat yg baru je lah..yg lama tuh..terkubur jer..
Blogger Wordpress Gadgets